Tuesday, August 16, 2011

Inilah Binatang - Binatang Raksasa di Dunia !




Kucing Gergasi


Arnab Gergasi


Katak Gergasi

Anjing Gergasi


Alahai aku terbaca dan terlihat gambar ini diatas adalah biantang gergasi di dunia.. Masyallah memang menakjubkan betul dengan binatang belaan dia orang semua nie.. Aku rasa orang eropah ini memang suka membela yang pelik-pelik. tetapi ianya memang benar belaka ada biantang gergasi di dunia. Cuma kalau terjumpa itu nasib orang kata. bukan senang nak jumpa binatang seperti di atas..

Korang nak tahu Kucing gergasi yang gambar pertama itu yang di bela oleh salah seorang warga jerman.. dia selalu akan bagi makan untuk kucing belaan dia mungkin 5 paket makanan fiskies untuk kucingnya.. kalu di bagi kucing itu makan sikit mungkin kucing itu akan duk diam dan boleh pula dia tak nak dekat dengan tuannya..

Picture yang kedua tu adalah arnab oleh salah seorang warga canada yang membelanya selama 3tahun anda tengok arnab itu masyallah memang besar..

Picture ketiga adalah seokor Anjing yang besar sekan dengan tuannya. kalu aku anampak aku pun lari, kalu dia terkam aku dan u all semua errrrr.. dahsyat betul dia orang nie semua..

Ini lagi satu katak gergasi yang besar semumur hidup aku pernah tengok. dah la besar sangat dan gemuk. budak ini dengan senagn hari memegang katak belaan ayah dia dan bermain dengan katak itu.. Kita tidak bole menafikan semua ini, sebab ini adalah semua mahkluk adalah Allah yang ciptakan..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan

Unlock Iphone

Site Oh!Belog