Tuesday, August 16, 2011

Adakah Orang Arab Tidak Suka Mandi Selalu...






Hi all semua.. Ada tentang satu perkara pasal orang Arab.. U all semua mesti hendak tahu cerita yang paling lucu dan kelakar rasanya.. Sejak aku datang di Arab Saudi, aku tengok warga arab dan kawan-kawan aku yang bekerja tempat yang sama. Bagi aku tidaklah lucu pasal ini pun, cuma aku hendak berkongsi satu cerita yang paling menarik.. Kamu semua tahu orang arab ini pembersih kan. tapi satu sahaja dia orang nie tidak bersih iaitu time mandi, kalu u all nak tahu dia orang selalu mandi satu hari 1 kali sahaja mandian di hari bila dia oran pulang dari keje dan perempuanya pun sama walaupun perempuan di Arab Saudi nie tidak bekerja cuma duduk di rumah memasak or mengemas dan lain lagi.. lepas itu mereka kata orang luar dari arab saudi memang mengotor dan tak pandai jaga diri, padahal mereka lagi teruk mandi sekali satu hari dan mungkin x mandi satu hari pun dia orang boleh. Sebabnya ini tidak menipu saya penah mengalami rakan saya begitu lepas tu kalau dekat dengan dia masyallah minyak wangi setengah botol aku rasa dia orang letak. Itukah dikatakan menjaga diri sendiri, rasanya tidak kot.

kamu semua boleh ke kalau mandi sekali sahaja dalam sehari, rasanya korang tidak sanggup bila bangun pagi terus capai berus gigi dan bsh muka ala kadar. memang tak rasa segar badan tu bila bangun dari tido terus memakai baju dan terus keluar dari rumah.. di Asia Timur seperti Malaysia selalu orangnya suka mandi yang paling banyak di dunia.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan

Unlock Iphone

Site Oh!Belog