Wednesday, September 26, 2012

Lampu Tramp di perbuat dari Fesyen




Hai all semua pengikut blog saya... dah lama saya tak update blog saya ini.. Apa-apa pun hari ini saya nak update blog saya yang sudah lama tidak update...

Hari ini saya ada satu benda yang pelik betul kalu anda tengok... Ianya Siri Lampu Tramp diperbuat daripada lingeries wanita oleh artis Kelly Kerrigan dari US.. Bagaimana anda mahu gantung di ruang tamu begitu yeah.. kalu di bilik tidur anda tak mengapa, cuba anda letakkan ia di ruangan tamu anda dan meja makan anda..


Bukankah tak senonoh di buatnyakan adui lampu yg bermacam-macam dia org boleh buat, sangat heran sungguh betul peminikran orang eropah ini yer...


Apa-apa annda boleh melihat sendiri picture yang saya post untuk anda... memang lucu sungguh...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan

Unlock Iphone

Site Oh!Belog