Sunday, July 15, 2012

Facebook Facelift - Home & Profile


Saksikan video Facelift yang terbaru dari facebook

Anda mesti tertanya-tanya pasal facebook yang baru akan tiba tidak lama lagi memudahkan untuk rakan-rakan di facebook untuk lebih senang dan teratur di gunakan di facebook...

Facelift Facebook adalah satu projek yang sendiri dimulakan untuk mencabar bentuk dan fungsi Facebook. Ia diselaraskan, berstruktur, antara muka lelurus adalah lebih comprehendible, meningkatkan pengalaman pengguna dan absorbability kandungan.

Halaman rumah mempunyai banyak faedah baru: penerbit toolbar membolehkan pengguna menghantar kandungan dari mana-mana halaman dalam Facebook, menjimatkan masa dalam mengemudi sia-sia melalui profil; penapis dua peringkat aliran (jenis kandungan & contributers kandungan) juga mewujudkan satu struktur yang lebih koheren dengan unsur-unsur teras mengekalkan kedudukan mereka sepanjang laman dan suapan secara langsung memaparkan aliran malar semua kandungan yang disiarkan dalam rangkaian pengguna yang mengembang apabila tetikus lebih.

Profil juga mengintegrasikan dengan sistem yang lebih lancar. Sama seperti senarai teman menapis aliran oleh beberapa pilih orang, profil pengguna hanya menapis kandungan kepada orang tunggal, mewujudkan susun atur yang lebih jelas dan lebih comprehendible.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan

Unlock Iphone

Site Oh!Belog