Saturday, February 25, 2012

Durian Merah sangat popular



Durian Merah


Ha korang mesti terkejut dan tidak pernah lihat makanan orang Asean yang suka makan buah-buahan seprti Durian yang mengatakan sangat manis dan seperti lemak berkrim di sukai ramai hehe.. Apa pun apa yang anda lihat ini adalah perkara yang benar tidak ada penipuan dengan warna buah durian.. Aku rasa korang pun tidak pernah makan durian berwarna merah betul tak? sebenarnya ada di Negara Malaysia dan negara Asean yang lain, cuma kamu semua tidak tahu mana hendak mencarinya..

Sebenarnya memang ada di sabah kalu anda rajin pergi ke sabah anda cari dalam satu perkampungan yang ada jual durian merah yang anda sedang lihat.. Ianya mengatakan sangat manis dan masam sedikit dan sedap bila di makan.. Harus anda mencubanya rasanya durian merah yang asli. Aku pun tak pernah jugak makan, tapi dalam asa itu nanti aku hendak bercuti ke sabah aku mahu mencari durian merah yang mengatakan ada di sabah.. dah dekat berapa tahun aku tidak makan durian yang biasa.. Apa-apa pun pelik tetapi benar belaka..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan

Unlock Iphone

Site Oh!Belog