Friday, July 29, 2011

Honda CR-Z Concept





Bahagian dalamannya



wah memang menarik betul kereta Honda memperkenalkan konsep sukan hibrid ini di Tokyo Auto menunjukkan bulan ini - Honda CR-Z. CR-Z adalah sukan ringan kereta konsep yang stands for "Compact Renaissance Zero". Ia LED lampu, garisan badan yang anggun dan cantik. CR-Z dikemas sistem gas-elektrik hibrid, front end yang agresif, LED lampu, dan roda 19-inci, jejaring dan pedalaman kaca bahawa mereka melihat yang cantik dan moden.

Tema untuk ruang pameran kereta Honda bagi tahun ini ialah: "Untuk kegembiraan yang tidak berkesudahan pergerakan di atas bumi kita". Berdasarkan tema ini, Honda akan memaparkan pelbagai teknologi canggih alam sekitar yang menangani isu alam sekitar seperti pengurangan dalam pengeluaran CO2, bersama-sama dengan keseronokan mobiliti.

Dua model konsep akan membuat tayangan perdana dunia pada pameran motor. CR-Z adalah generasi akan datang kereta sukan ringan yang dilengkapi dengan sistem Honda asal gas-elektrik hibrid yang mencapai kedua-dua prestasi yang bersih dan tahap yang tinggi tork. Puyo adalah sel bahan api kenderaan yang direka berdasarkan pada pemikiran di luar kotak untuk menyediakan kandungan bagi kedua-dua pemilik kenderaan dan orang di sekeliling mereka juga. Turut dipamerkan akan menjadi model i-DTEC enjin diesel generasi akan datang, yang pertama kali diumumkan pada bulan September di Frankfurt Motor Show, yang menyampaikan kedua-dua prestasi cemerlang alam sekitar dan ciri-ciri prestasi enjin.

CR-Z
'CR-Z' stands for 'Compact Renaissance Zero'-ungkapan yang bertujuan untuk menguasai idea kebangkitan dalam reka bentuk kereta kompak yang baru bermula dari asas.

Ini model reka bentuk penyelidikan sukan ringan kereta hibrid mempunyai teknologi canggih yang memberikan memandu yang menyeronokkan untuk sementara semua mengurangkan jejak alam sekitar kenderaan.

Exterior design
Direka untuk menjadi 'futuristik dan Dinamik', CR-Z menggabungkan prestasi berkuasa dalam bentuk yang padat dengan imej yang futuristik. Untuk pandangan hadapannya, grill bersaiz lebih dengan wajah yang berprestasi tinggi diimbangi oleh bukaan pada setiap sisi yang meringankan rasa keseluruhan. Di belakang, lampu kombinasi belakang tiub berbentuk memastikan keterlihatan lebih baik ke belakang. Perincian reka bentuk yang menekankan imej maju CR-Z termasuk cermin pintu yang memberikan jarak penglihatan yang tinggi dalam bentuk yang bergaya, lampu LED yang berpola selepas badan-badan yang bercahaya untuk menyampaikan kesan yang tajam, dan jauntyfin berbentuk

reka bentuk dalaman
Kata kunci untuk reka bentuk dalaman CR-Z 'Hi-tech dan bersukan'. Matlamatnya ialah untuk mewujudkan dalaman yang baru sporty yang fius merasa membebaskan kelapangan lapang dengan antara muka yang maju yang membawa keseronokan drive. Bahan Mesh pada pembinaan rangka kerja yang mudah digunakan di seluruh kawasan pedalaman untuk menyampaikan cahaya, imej canggih tanpa menindas. Di dalam kokpit, unit meter menyampaikan imej teknologi canggih ensconced dalam sekeping karya seni kaca, yang menawarkan fungsi pengiktirafan serta-merta dan pada masa yang sama meningkatkan pengalaman memandu dengan perasaan yang futuristik dan menyeronokkan.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan

Unlock Iphone

Site Oh!Belog